ledig*

Igår var man ledig också... började med ett styrke tränings pass på 1 h med carro!

sen på kvällen stack jag och carro och handlade lite godsaker och laddade upp för filmkväll!

vi såg shutter.. en skräckfilm..såg den med hansson på bio för längesen..den e bra! fast carro blundade mest tyckte jag! haha!

sen kollade vi på insider och efterlyst.. handlade om sexuella övergrepp på djur! fy fan! så hemskt, så många hästar som dött av att dom fått vassa föremål i sig... och blivit knivskurna och misshandlade.. fy så hemskt. och folk har även sex med höns!! säger bara aj! stackars dom...

mådde dåligt när vi sett det, tycker så fruktansvärt mkt om djur! dom stackarna, har inget att säga till om i världen!

HATAR DJURPLÅGERI ÖVER ALLT ANNAT!!!!


ser faktiskt hellre en människa fara illa än ett litet djur... för människor är monster...

strax kommer Elli pelli, vi ska ta en fika :-)

( satte in det lilla svarta bordet på mitt rum igår med, blev fint :) lägger upp bild på kvällen igår )




Kommentarer
Postat av: Anonym

blev ju riktigt nice på ditt rum med alla sakerna=) vi måste pratas vid snart. Jag är ledig i helgen så slå en pling om du har tid och lust. Puss sässy

2008-11-13 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback