Mys/fest/film/glögg :)

Några dagar sedan jag bloggade nu...

här kommer mina senaste days...

Fredes: jobbade 7-15 :) sen var hemma o mös med johan! vi kollade en film hemma hos jocke och annika bara...

Lördag: sov länge.. var ute och käka pizza p¨å ELAN på kvällen med johan! sen kom kära Elin på besök :) satt hemma hos mig en stund..sen åkte vi till annika och jockes nya lya! festade och lyssna musik! sen begav vi oss till luckys lada :) dansade av oss ruset! hahah det var skoj!
Söndagen: lugn.. jag,carro,johan körde til H-stad kolla på lgh! jätte mysig o fin, fast på tok för trång!!! :S
sen åkte vi hem till sis och mr banan! drack te/kaffe och kollade ensam mamma söker!

sen åkte vi him!

Måndags: (igår) åkte jag hem till emma i hässleholm på dagen :) vi tog en fika inne i stan! snackade om allt möjligt! var längsen nu! sen åkte vi hem till henne, gick en timmes promenad :) härligt! gick ner i stan och kollade skyltfönster, och in på nisses o provade massage stolar :) hi hi

sen hittade vi varsin julklapp till varandra! haha! sjukt najs :)

sen gick vi hem till henne igen, drack glögg :D

sen käka vi någon grönsaks stuvning med ris , duktig emma :) blev gott!

sen drack vi massvis med te och slappa :)

vi har massa planer nu...ostbricka/vin kväll.. julpyssel och jul bak! julhandling m.m. :)

strax kommer carro..vi ska hem till becka! vi ska vandra lång-prommis i skogen :)

ikväll blir det bio! MADAGASKAR 2 ! HIHI



Kommentarer
Postat av: emmizzzzz

:D det var så najs :D vi får fixa allt kul nu! ostbrickan & vinkvällen är jag på snart snart ;) puss!

2008-11-26 @ 16:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback