seglivad!

känner jag mej nu..fort.f lite små krasslig..och har inte jobbat på tio dar nu! känner mig rätt rast lös..denna månaden har vatt kass med jobb.. men december lär bli mer!

..igår åkte jag hem till annika..hon bjöd på middag :) sen kollade vi massa filmer o krängde chips och clementiner :)

jätte mysigt! hoppas vi kunnde ha lite par- dejting i helgen haha!

nu väntar jag på 2 svar..går det vägen så är det dags! här i från =)

man måste ut och se saker, komma ifrån..träffa nytt folk lära sej nya saker...komma vidare i livet lixom! man kan alltid komma tillbaka efter ett tag om man vill.. och så långt i från är det inte... men en gård ska jag ia.f bo på i framtiden.. skånsk gård kanske :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback