Snö/jobb/mys :-)

Idag har jag jobbat..skönt och få komma iväg och röra på sig och jobba, äta gott, trevligt sällskap, möta trevliga/otrevliga patienter! gått bra och jobba idag..fått en praktikant som skulle gå sidan om mig idag! haha what?? aja gick bra i.af =P

...Ikväll ska jag träffa Johan =) längtar efter dig!!!!

första snön för året :) sjukt mkt! faktiskt mysigt :) fast inte kul att köra bil, slirade som fan två ggr idag, höll på att åka i diket ena gången, blev as rädd! och fick ratta satan, så kom på andra sidan vägen med bakdelen, tur ingen annan bil körde där, då hade jag krockat! så kör sakta vänner.

Ni som vet jag gillar is björnar och diverse :) ÄVEN ni som mobbar mig för isbjörns fadder skap haha.. finns en låt där dem sjunger rädda isbjörnarna :D faktiskt en rätt bra trance låt!

sound convoy- save the icebears

lyssna ;)




Kommentarer
Postat av: sis

Skönt att du fått lite jobb. Jag ska jobba imorgon 7-16. Men känns sådär. Är på en annan avdelning än där jag praktiserade och är även första gången jag ska jobba på nyhem. Du vet hur det är när man är ny! Blir roligare sen när man kommit in i det ordentligt. Någon gång är ju den första.

Postat av: sis

kul att du fått lite jobb. Ja ska jobba imorgon 7-16 på nyhem. Ska vara på en avdelning där jag inte praktiserade, du vet hur det är när man är ny...men blir nog roligare när man kommit in i det. Trevlig helg! pöss

2008-11-21 @ 18:39:16
Postat av: carro

haha du e rolig. men låten va godkänd haha

2008-11-22 @ 13:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback