5 dagars mys&roligheter=)

Nu är jag hemkommen från halmstad..haft lite "semester" kan man väl kalla det... körde i fredes kväll.. När jag väl kom upp käka vi jätte god pasta med laxsås :) syrran har flyttat ihop med janne nu, så de hade gjort om i hans lägenhet, köpt fina möbler o så..skit fint =) sen kollade vi på singing bee och käka massa snacks :)

sen var det upp tidigt på lördag morgon.. ULLARED stod på schemat!!!! :D vad vi hade längtat.. lång kö var det när vi kom dit..men vi blev inte förvånade? inne på Gekås trängdes alla kärringar som galningar man blev påkörd ett antal gånger! svårt att ta sej fram! men efter ett par timmar, hade vi hittat allt vi ville ha typ =) massa människor vi kunde skratta åt med haha! sen avslutade vi dagen med burger king! blev lite stressigt för vi skulle ha kräftskiva på kvällen..så dom som skulle komma skulle komma vid 19.00.. så det var bara hem om, dela upp våra grejer i kassar, så vi fick rätt :P ja tror jag kom hem med 4-5 kassar!! haha

Handlade b.la: ramar,fotoalbum ,dvd-filmer,en skit fin mixer,smink&hårband, klämmor,lite kläder, hundra strumpor! hahah! och fina knee-socks :) och ett regn-ställ,en fleecejacka,massa strumpbyxor,ett bedset,en ögonbrynstrimmer och en julprydnads tomte :D

sen så duscha vi, fixade maten o så.. korkade upp vinet och gjorde oss fina! kräfterna var jätte goda och alla tillbehör ! Mmmm!
kvällen var jätte trevlig..lyssna på musik, snackade skit, snapsade och sjöng världens roligaste snaps visa! THEOBALD THOR! haha garvar åt den än!

"Det var en stor kuk, lång kraftig och tung,
från dess topp till dess rot var den 3,4 fot
och en medelstor ryggsäck till pung pung pung..pungelipung pung pung! "

hahaha...

jag decka med katten i sängen sen vid 01.00 tiden! haha var helt slut efter stressen på Gekås!!!

Söndagen blev bakis dagen! sov länge..slappade vid tv`n ett par timmar.. sen begav vi oss faktiskt ut mot stranden och gick en lång promenad =) sen lagade vi lax till middag :)

Måndagen var det stan som gällde.. köpte lite smått och gott :) typ som frisör shampoo&balsam, en väst, trä-armband och en ring.. och vi fikade en god fika i stan..fy vad gott det var där! var bara jag & emma som var ute, för Janne hade jobbat natt, så han söv :P sen lagade vi quornfileer med rotfrukter till kvällen!

igår (Tisdags) bakade vi pizza :) och gick även en lång skön promenad.. har varit rätt lugnt i veckan.. kollat IDOL har vi oxå gjort! inte riktigt nöjda med alla som är där! :S

och nu är jag hemma, har packat upp alla mina grejer! *pust* det var jobbigt! tänkte ändra om lite på mitt rum.. köpt förvarings lådor på Gekås, så mitt skrivbord ska ut och lådorna tömmas!! och ska få in syrrans soffa, hon hade innan i sin lght :) så köpte lite filtar oxå.. och om ja får plats ska ja ha hennes stora vita bokhylla oxå, den är inte så fin den ja har just nu. kan nog bli najs.. funderar på en ny matta kanske?

Jobb imon 12.45-21.15


Pusshaaaaaaaaaajjjj*
Ullareds shopping---->






Shopping på stan---->



Kommentarer
Postat av: Anna

Aha okey! Precis som min pojkvän då..

Postat av: Ellen

Ullared! haha, hoppas du körde ett riktigt race med kärringarna! ;-) Dom är verkligen rent galna där!

2008-10-02 @ 21:51:23
URL: http://slellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback