Halloween!

lite mysigt men samtidigt läskigt!..

jobbat idag-.. haft mkt och göra så är lite stressad.. men belönade mig med ett gott vanilj hjärta till kaffet på jobb! haha!

haft en stor handlings tur idag.. städat och donat och haft mig...

fläskfilè m. potatis gratäng till lunch! mmm!

i och med det är halloween så köpte anna pumpor till den gruppen där jag är nu... så vi har suttit och gjort dom fina idag! min blev ett ansikte! hehe.. hon gjorde fönster och en stjärna utav sina...innan jag gick hem från jobbet idag, satte jag ut dem på den stora trapp entrén! och tände ljusen innuti så nu får dem mys ikväll, =)

helt trött efter en hel jobbe vecka.. men har varit trevligt :) och pengar får jag!


En bild på Mr.pumpa kommer här!! blev nöjd!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback