Jiiigers igår då ja!

Efterlängtade clubjägers igår!
förfest hos Crille,..stugan var full! fullt ös medvetslös typ! Fröken Elli var också med =)
Försökte lära folket min nya snapsvisa, men var svårt för hade ju bara ett ex! haha! och ingen kunnde melodin =P

besviken på dig är jag som fan! och de andra är med! när ska du inse? när ska du sluta? väx upp eller ngt, ditt beteende e psykiskt sjukt! desperat or something...

inne på jägers tappa man tyvärr bort vännerna hit o dit :S men hade kul som fan ändå! jag o Annika shaeka satan haha! o käka körv haha o gömde oss för H*ne! haha" fan vad kul det var! men det var läskigt o se det röda lysande ögonen på andra sidan dans golvet hela tiden iakta oss! =/

träffa massa man kännde oxå! kul kul! bra musik och snaps & drinkar i barerna, jadå :)

kom hem safe... somna vid morgon kvisten...bättre sent än aldrig!

Idag hart varit en riktigt slöe dag.. har varit iväg med Johan och hans polare och kollat på en bil i ängelholm.. rätt intressant...

nu ska jag fanimej sööööva! ska upp tidigt i mon och jobba!

Kisskiss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback