Jobba hela veckan lång!

jajemen, jobbar för patrik som är i frankrike! är i grön grupp, dä'r är trevligt =)

bakat tårta idag och haft mig, fick hjälp av tobbe som tur var haha.alltid räddare i nöden... gammle tobbe som en patient sa till han! hahaha

när jag gick ut från mitt hus i eftermiddags hörde jag ett dörr öppnades från de gulas.. en röst visslar flirtigt åt mig, haha och det var tobbe.,.så cool =P

gått bra och jobbat idag.. fixat ett träningskort åt en patient, kört lite hit och dit.. maten idag var god:-) potatis soppa och sjukt gott hemmabakat grovt bröd.. och sen var det ost kaka till efterrätt...

testat överfalslarmen idag, tjöt över hela björkvik!!! men vi måste ha dem på oss allitd, och måste kunna dem nu är det har kommit farligare patienter dit med :S

här om dagen rensade jag o anna på en patients rum så ska flytta där i från..massa äckliga porr tidningar överallt..hela rummet fullt! vi höll på att kräkas! hur fan kan man bli tänd på sånt?

Igår kväll var jag hemma hos elin =) vi kollade bonde söker fru ,käkade muffins och gick en promenad! mkt trevligt..hade såå mkt att prata om! och är så tramsiga & lika! får ses snart igen! *

ska träna strax!

fick mina skor på posten idag! wihooo! snygga=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback