Lucky´s lada*~-

var vi på igår!

först jobbade jag till kl 17... as trött..vi garvade på jobbet nästan hela dagen! speciellt jag o anna..stackars christer haha! fast han var oxå rätt tramsig :P vi snacka om katter som armbågar en i sömnen och om ollon haha och stackars anna fick kokande te vatten över sig! usch sånna brännsår du fick :S ..
och ja fick reda på att en lugnande flytande medicin vi har där till patienterna, tar men 1 ml sådan så är det typ samma effekt som efter en vinare! alla blev tysta sen sa vi: ja det kanske ja skulle testa ikväll! hahahah!

sen var det hem o stressa och göra sig ordning! skulle börja kröka hemma mos mackan kl 19.00!
så vi hämtade upp carro o körde dit! blev en vinare och några cider! blev galet som vanligt! jag o carro ändrade musik hela tiden:p dryga.. o lyssnade även på pippi fitta! hahah

inne på ladan var där rätt mkt folk..jätte bra musik tyckte jag!! och träffade både gammla/nya folk! och jobbar kompisar.. jätte roligt! vi dansade, drack lite drinkar ja o flamsade och fottade (som vanligt) och hade kul!

en kille kom fram till mig o gav mig ett par solrillor! haha sinnes!

och vissa folk fick man springa ifrån :P haha ellerhur carro?

kul att träffa gammla kompisar igen och kul att träffa trevliga nya människor!
vi träffade även KINGA! en cool rätt stor kvinna som var med i idol haha..fast hon kom inte med, men hon var med i tv :P vi festade med henne på medlemsfesten i våras på gymmet oxå..hade skit ball.. hon lyfte upp mig o kramade mig skit hårt :P haha galen! och snurrade mig...men hon äger! haha

och vi mobbade totalt ut en person haha..hade du inte haft henne hade du fan stått själv! usch tål dig ikke! och det är vi fler om!

Idag blir det total slappe dag.. träffa Carro och glo film..

Ikväll kommer Johan hem från tyskland :-)


Jobb imorgon 7-16


lite bilder kommer så småningom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback