Luckys igen!

I lördes efter sminkningen blev det luckys lada!
jag stack hem till annika..tog någon cider.. sen kom hennes kära mann!
vi stack bort till en kille som heter alex.. bor i ett hus i höör.. festade där! både jag o annika blev rätt bra på lyset! hahah!
sen kom johny och johan oxå :) det var nyktra..

vid 00.00 tiden körde vi mot luckys! sinnes mkt folk!!! men roliga folk som vanligt! bra musik & så..  =) jag o annika dansade och flamsade... träffade zander o c.o oxå! han fick sin efterlängtade sista dans m mig =P haha

en trevlig kväll.. sen stack annika på efterfest jag var knappt död så ja ville hem o sova! heheheh...

söndagen blev jävligt lugn.. gick ut en runda för att få frisk luft och la mig i ett solarie! så skönt!

nu ska jag på massage :-) see ya!




Kommentarer
Postat av: sissy

Din lilla lyxlirare där! Massage och solarie, Något man själv längtar efter och skulle behöva hehe. Jätte fin sminkning du fick! Vilken färg sotade dem med? du får lära mig att sota ögonen sen, har velat kunna det länge. Ses på onsdag då my loveing sis! Hoppas allt är bra. Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback