Måndagen den 27/10

Var hos frissan igår, johan var så snäll och kompa från jobbet kl 14.00 för att köra mig in!!! =)

blev jätte nöjd! slinga guldiga slingor i mitt hår, och satte om löshåret och klippte en bit på det + min lugg! och sen olja hon in det och spraya massa god saker i håret! :-)

sen efter det skulle jag handla en present till Rebecka! hon har sin 20års fest på lördag! ska bli skoj!

och jag och malmö går ju inte ihop somsagt! har aldrig gillat staden och hittar inte där heller :S så jag yra runder som fan! sen när jag väl hittat dit jag skulle så hitta jag fan inte till stationen! haha"

så snälle johan körde in till malmö igen och hämtade mig! utan problem!

... sen på kvällen efter micke & johanna varit här så stack jag och johan hem till johny the niggero! hahha! kollade film och åt lite godis.. trevligt..fast jag var trött och flamsig så ja skratta åt allt..och tycker man ngt e kul skrattar andra en liten stund men jag skratta flera timmar åt det =P lite annoying kanske!

carro ska få höra sen! hon hade fattat! hahahah

idag har jag jobbat kväll 11-19.45! upp tidigt imon till jobb!


see ya..

bild efter frissan!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback