Mitt jobb är ett mycket roligt jobb!

Fler människor skulle jobbat med det ja jobbar med..psyk & missbruk! är sjukt intressant med alla patienter! visst man får ta sig en och annan fajt och bli kallad det ena och det andra..men också vara med om mkt roligheter, humor, beröm m.m. :)

vet ju att både personal och patienter tycker om mig! känns skkönt, fick gå in till chefen ännu en gång idag o få massa beröm ! känns roligt!! han är verkligen en cool chef, som man kan snacka med allt om! precis så det ska vara!

... har en patient gubbe här som kan bli sjukt lack och man är en f*tta b.la och kan kasta ett glas mot en.. men sen kan han vara så cool med! igår kalla han en av mina jobbar kompisar för ida slida! haha har du en slida ida? hon bara ehh? nej.. haha

och sen sa han att i hans tidning står det att LINA JÖNSSON är ett litet fnask! och sen skratta han så han höll på o dö! hahaha

och sen sa han innan att han tyckte han själv såg roligt ut, ja bara haha jasså? ja det gör jag, sa han.. jag ser sjukt konstig ut.. ja jag e en konstig jävel jag!! haha

och sen skrattar han så coolt.. han kan man skojja med precis allt om, tror vi har samma humor :P

och en annan rolig sak på jobbet idag var att en av dom manliga personalen berättade om ett hus där alla som bott tagit självmord :S och så sa han att ja.. där var en mann som bodde där..han gick ut och ställde sig i häcken, och skjöt sig i huvudet.. och huvudet flög av och ramlade utanför en tants fönter! ja hon blev så jävla rädd du, så hon dog två veckor efter! hahah fan va ja skratta, satte min dricka i halsen!

och sen hade han en kompis som bott i det huset, de brukar skämta om det.. jaha och vad vad du sugen på och göra med dig själv när du bodde där? haha jaaadu..men han var så förnuftig så han tänkte inte ta dö på sig själv!

ja guud.. ni ska bara veta så mkt trams och humor där e bland personalen.. mend det e härligt.. nog mkt för där e mkt killar med!

FREDAG IDAG! JAG GILLAR DET!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback