Ta steget eller?

Fan inte lätt..helt plötsligt kommer dessa tankar.. (som vanlig) inte så konstigt.. med tanke på vad jag varit med om innan! hur totalt du förstörde mig på så många vis! tillit till en annan är fan inte lätt från min sida.. så sjukt jobbigt..

brukar backa igen...

känns säkrast... för att inte bli sårad...

men kanske borde ta steget denna gången.. för känns verkligen rätt.. käns bra! som annika sa, du kan nog inte träffa någon bättre faktiskt!

vil bara berätta för dig hur allt ligger till iaf.. så du förstår mig...

Men idag är jag en mkt mkt starkare person än vad jag var då! nu ska fan ingen sätta sig på mig!!!


"Tillit är att veta att den alltid
kommer fram och gör verkan på exakt den plats som behöver
det som mest"








Kommentarer
Postat av: Anonym

Man måste lära sej o lita på folk även om man har blivit sårad..

Tillit e viktigt.. Att bli ålskad o älska e oxå viktigt..

Kör på..

Hejar på dej

2008-10-21 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback