Utbildning!

Idag har jag jobbat mellan 11-19.45! helt okej..var på en utbildning uppe på KREHAB..för nyanställda.. gick igenom om lite olika diagnoser och information om arbets miljö & säkerhet,överfalslarm.. och hur man ska bete sig gentemot patienter och personal mm.. h'är e mobbning en väldigt viktig sak, här gör man allt för att stoppa sånt inom björviks gruppen! och skulle någon ha problem med sig själv (missbrukar själv) eller depression m.m. så avskedar man aldrig den personen, man gör allt för att hjälpa..

vi fick reda på exakt alla som jobbar inom björkviks gruppen..vi är 160 pers :P

var inte så roligt för när vi kom dit, skulle vi ju givetvis presentera oss!! jag o petra tittade driekt på varandra oooh nej!

så ja det var inte det lilla presentationen! skulle skriva vårt namn på ett stort papper och rita massa grejer som beskrev oss själva! sen gå fram till tavlan och sätta upp pappret och börja berätta! fy fan!

var sjukt mkt folk där inne ju! men alla sa att mitt lät jätte bra, så nog bara man själv som tror det syns att man e nervös!

jag hade ritat party hattar på min för ja älskar att festa, så sa jag, ja jag älskar att festa gör det ofta..ja helst så mkt jag kan..fan va alla garva haha pinsamt!! sen snacka vi om att man inte fick komma berusad eller bakis till jobbet..då gick anders direkt attack mot mej, jaadu lina tänk på det.. haha och så garva alla =P

men men sen bjöds det på fika...

sen har kvällen på jobbet sprungit i väg.. fick ännu en rolig kommentar av en patient idag! han sa att du e här typ 1 gång i veckan .. jag bara ah nej litta mer sa jag.. så sa han nä, resten av dagana super du bort. sen as garva han! hahah d lät sjukt kul..lite sant e det ju :P

sen en patient e så sjukt rolig, älskar att skojja med han! han e så rädd och tror han har det ena och det andra..riktigt paraniod! och bröjar böla och är så orolig jämt!

så fråga han brinner det på mitt rum? ja bara ja det gör det! haha men han börja oxå skratta, han förstod hur dumt det lät :p sen sa han att det var ngt fel på hans ""där nere" haha.. han visste inte vad men den var nog för liten trodde han..eller nä för stor sa han HAHHA ja bara garva..och han med efter ett tag.. sen börja han nästan böla..så sa jag du får gå till sjuksköterskorna på måndag om du e orolig.. så sa han tror du dom vill titta på den då? eller ja det vill dom och så log han hahaha


sen skojja jag om det med han hela kvällen sen.. sjukt kul =P

sjukt god mat har det varit på jobbet idag!!!


Nu har broder kommit med deras vovve! ska passa han hela helgen :-) såå söt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback