v.42

Denna veckan springer redan iväg tycker jag! jobbat varje dag hittils.. & tränat på kvällarna, skönt :-)

Igår hade jag hand om dansen med patienterna.. man träffas i en lada/lokal utmot ormanäs , där träffas alla 4 björkviks hem med de patienter som vill dansa.. och så spelar man olika musik stilar coh dansar.. mkt kul, dansade ett och annat igår! haha!

... känner att tiden räcker inte till, inte träffat många av mina vänner på ett tag nu.. hur ska man få tiden att räcka till?!?

Idag jobbar jag 16-20 skum tid haha..

och idag vaknade jag kl 09.00 skulle köra till Lund o shoppa :-) o shoppat blev det!!!! en hel del!!!

helgen e nog reda bestämd hur den blir :) hoppas det blir kul!! skriver mer sen om våra planer....

här kommer lite bilder på min enorma shopping!

blev litta klänningar,skor (Rea på DINSKO =D) tröjor, jeans,smycken, 2 västar..



tsus!




Kommentarer
Postat av: carro

fina grejor ju=) har lagt upp bilder nu på min blogg sen helgen. bättre sent än aldrig haha

2008-10-15 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback