Aloe-vera!

Har köpt Aloe-vera produkter av min massös! vatt hemma hos henne.. hon är så snäll=)  dom hade fått kattungar!! aaaaw så söta! skulle vilja ta hem allihopa, så länge sen nu man hade såna små liv ju :)

men ia.f blev köpt en Aloe vera juice! jätte bra för hela kroppen! massa vitaminer.. och har god effekt på magen och allt annat som ska vara i balans.. och man ska bli piggare och orka mer! ja aloe vera är ju bra till allt som sagt! sen köpte jag en aloe-propolis creme! skit bra mot torra fötter och händer! äntligen har jag ngt som hjälper! och sen köpte jag ett aloe-vera lippbalm! jätte bra det med, inget man blir beroende av och läpparna blir mjuka & lena!

Jag hade redan aloe-vera heatlotion hemma..mot spännda och trötta muskler.. och aloe-vera gelly(orginalet) som man kan ta på allt! sår som eksem som bett som klåda som torrhet ja allt!

prova Aloe-vera produkter ni med!  www.foreverliving.se

eller så kan ni få kontakta min massös, hon säjer massa sånt" och man kan ha egna home-partyn och hjälpa henne att sälja, så får man en produkt gratis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback