B A K I S

usch vad dåligt jag mår..men det kanske inte är så kostigt efter någon cider,1 flaska vin, en grogg, tre snapsar och två drinkar :S shiet :S

mår väl som jag förtjänar antar jag!

Igår var det raggar jägers, massa gammla gubbar överalt, med sina gammla bilar och husvagnar..fullproppat inne på jäggan.. mest äldre.. men ändå trevligt.. man är ju bonne så, sånt gillar vi ;P live band med dansbands musik..kanske inte riktgt min smak..

massa kära årterseenden igår med :D

kvällen började med att Rebecka plockade upp mig, sen körde vi till carro.. drack lite cider där och gjorde oss lite mer iordning.. sen begav vi oss till Crille! satt där ett par timmar.. snackade,sjöng,buggade ja som vanligt :) är det jag o carro som får vara djs så blir d braaaaa ;)

lägger upp liter bilder.. har bara några st..

SEEYO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback