Björket!

..Igår var det partyparty igen! efter mkt klödd och många om & men! fick ja o carro komma ut o shaeka! ville så gärna till Ekebo, men det blev inte så... blev björket i hässleholm..det var ju kul, tills vi blev släpade där ifrån innan stängnings dags!

..vi satt först hemma hos carro på kvällen och käka lite mat, lyssna på musik och drack vin, cider, groggar.. livat bara vi två haha! aja :P

sen vid 23.00 kom Johan och 2 polare till han och hämtade oss.. och efter rätt mkt höga hastigheter kom vi fram helskinnade! *pust* kön var jääätte lång, var nog för att det kostade 10:- innan kl 00.00 och vi hann :D gött!

musiken var helt okej.. väl inne på dans golvet kännde ja mig inte bra i min klänning, så ja tvingade carro att byta kläder! haha så vi gick in på kompis-toan (en toalett med två små toaletter i samma rum) haha! och bytade allt! känndes bättre! tack carro!!! :)

och den låten : tell me were you get your body from.. vi bara: I got i t from my father! hahaah

..sen beställde vi varsin drink och så oxå.. träffade lite folk man kännde iaf..

vid 02.00 tiden åkte vi till hägglinge på någon efterfest, lite blandade åldrar verkade det som, vi var rätt sledna då, men hittade ett fotto som vi garva såå mkt åt, en min som vi brukar göra! haha det var ett litet barn bara :P inget speciellt egentligen haha!

där va inte så livat så vi körde efter en timme igen.. och på hemvägen då igen i rätt HÖGA hastigeheter. usch..en och annan kanin blev mosad :( stakars lilla djuret!

kom hem i sängen vid 04.30 var as trött, decka typ direkt! har några foton från igår oxå, tack carro! det var en trevlig kväll igår ändå! fats inget Ekebo, men nästa gång så ;)







Här är bilden carro! hahah


Kommentarer
Postat av: släng me ku**rna. HAH

ja, vad ska man säga om denna kväll? haha massa skumma människor minst sagt, å vad e ragga liksom? HAHA.. men ja, d va så lite så för ombytet. kännde mig faktisk lite dirty i den klänningen HAHA. Uch jag kan nt behärska mig när ja har sånt på migHAHA. nä så farligt va d väl nt?:P Nä, men kvällens höjdpunkt va verkligen när jag fick syn på d där kortet, Haha bara: Vafan, d e ju du Lina. HAHA e ju verkligen din min. HAha. Kanske släkt? hah. (P.S. vi glömde ta deras dunk när vi gick. haha. vikket skedet ställe) HAHA

2008-09-14 @ 17:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback