Ingen vill veta var du köpt din tröja....

Det var en gammal låt det haha! på tal om tröja, så har jag fått en tröja på BJÖRKVIK idag..,en pikè tröja med loggen Björkviks vårdhem på.. den är svart och grön..tjusig faktiskt =) vill ha en sån snygg grå jacka med eller fleece jacka från björkvik, får se om jag kan få det kanske!

jobbat 3 dagar denna veckan.. i röd grupp mest... ska jobba i Gul på fredag... gått jätte bra att jobba.. trevliga kamrater där ( de flesta) .. mycker humor har det varit idag haha tur dom har det där!

har haft konferens idag och möte m.m.. massa har hänt idag..

en sak var rätt rolig, vår chef anders pratade om att vi ska ha en teater där , där alla måste medverka.. så sa han att han kunnde vara en yoga lärare i teatern.. sitta och ha yoga naken! och ja börja ju as garva..för han e en liten knubb :P så fråga han vad ja skratta åt lite skämtsamt jag bara " haha ush asså ja fick massa bilder i huvudet nu"  haha och alla garvade :P tur han har humor! sen sa han lite senare att mmm lina! då kommer inte du våga blunda i natt?! haha! nej herregud=P

efter jobbet idag slutade jag kl 16..stack ner o sola=)höll på att somna i solariet! är sååå trött!

((BTW blev över lycklig över lönen... 15 670:- hamnade den på denna månaden :D ))

Pussen*~¨





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback