MAMMA MIA!

Igår var det Fredag, och då jobbade jag 7-16.. gick bra. Var trevligt..

Efter jobb var det bara hem o och duscha och byta om o så, för jag skulle in till Lund med Pernilla Och se Mamma Mia! den var bra! massa bra musik! ABBA`s musik är verkligen jätte bra! Och filmen utspelade sig i grekland! så fint där, hade lätt kunnat bo där! tänkte på när jag o syrran var där! kännde igen de blå,vita färgerna på husen :)

Inann bion gick vi till Kattesund ( en restaurang) där hennes mann jobbar.. jätte fint och mysigt där inne.. vi käkade:
Rosépepparstekt lax med citrusglacerad
fänkål & vitvinssås med laxrom
.. och ett glas vin till det :) sen blev det givetvis efterrätt:
Pecannöt brownie med vaniljglass
& varm hjortronsylt
mmm! satt där kanske 1,5 timme, snackade och hade det trevligt! Var längsen vi sågs! 20.30 började bion..

efter bion tog jag tåget hem, var jääätte trött! decka nästan direkt när jag la mig i sängen! Men tack för en trevlig Fredags kväll Pearl!

Idag ska äventyr ske! hoppas det blir riktigt kul!!!!! jag är taggad!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback