Skön vecka!

Denna veckan har varit lugnt efter bakis söndagen!!! då när ja mådde dåligt och jag & carro var ute o brännde däck i höör med forden ;) haha haha o smög på folk! sinnes skoj!

inget jobb mer än på fredag!

Måndags (igår) var jag ute och promenerade en lång runda :) sen tränade jag Body pump på kvällen! såån träningsvärk! men älskar att vara flitig..

Idag har jag gått upp rätt tidigt.. varit ute o fikat med Rebecka, sen gick vi en promenad uppe i jularp =) skönt! sen om 2timmar ska jag ner på DansAerobic! wiiie!

och imorgon blir det med motion , ska in till malmö... sen sola på kvällen har jag tänkt :)

Torsdag blir det ia.f Aerobic på kvällen :) på dagen får jag se vad jag hittar på...

Fredag blir det som sagt jobb 13-21

Lördag-ekebo?!? hoppas!!!

ja sen söndagen, blir väl som alla andra söndagar!

PEACE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback