Solen lös i mitt ansikte!

Fint väder har det varit innan idag... steg upp 08.30, käkade frukost sen tog jag tåget till Malmö..skulle vara hos Molly och fixa håret kl 11.00.. skulle sätta i mina extensions igen..

och blev inlagt lite guldiga slingor med, för annars var det för mörkt för mitt löshår! I och med att jag la i mörkare slingor för ett litet tag sen..

alltid så när ja e hos frissan blir det typ....-In går en, ut kommer en annan! ha ha

..Nu sitter jag här, här ätit en Grekisk sallad :) såå fruktansvärt gott! och sen åt jag e Daim-biskvi   till efterrätt!
ja du hörde rätt Emma! DAIM-BISKVI!!!  lät gott va ?! :)

Pusspuss




Min goda sallad!!            Min tjusiga kofta!

Kommentarer
Postat av: sis

Mmm gott med daimbiskvi. Var länge sen jag åt det. Fck du tag i den koftan på gina? eller är det en annan? pöss

Postat av: emma

mmm är så gott=) frossade after eight i måndags. Gott det med. AHa ok var rätt lik ginas ju. Jag har min hemtelefon inkopplad hos janne så du kan ringa när du vill. Kanske kan höras i morgon? ja, om tjejen som ska ha lägenheten vill ha den i slutetp å månaden så får hon det. Den ska besiktigas i morgon så vi får se hur det blir. Vi ska till IKEA nästa vecka och handla ny soffa och lite sånt. puss

2008-09-17 @ 19:57:32
URL: http://emma85.blogg.se/
Postat av: emma

jo kommer också sakna den men så blir det ju. Går inte att ha två lägenheter:S japp den helgen är du inbokad. Ullared och kräftor. =) vi rings när vi har tid. pusskram

2008-09-18 @ 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback