Wiiihoo Logen!

Fy fan det var ruskigt skoj igår! har alltid haft as bull där innan..men det berors antagligen på vem man åker dit med, och nu åkte jag lixom dit med de bästa =)

Carro kom hit till mig på dagen..vi lagade mat! mkt gott blev det =) drack varsin cider... sen gjorde vi oss iordning..tog en jävla tid haha! fick låna ett jätte fint linne/klänning av carro! vid 19.00 kom Rebecka! sen en stund där efter kom Johan och hämtade oss! vi skulle på För fest i billinge! satt först hemma hos en kille som hette jonny, de spelade wiii-spelet..vi börja dricka lite vin o så..
och han hade typ släkten där hemma..så massa små ungar höll på med oss hela tiden ville inte gå ut! rebecka blev kallad mormor, jag för mamma och carro för min dotter! och johan hade en mus i hela ansiktet! hahaha! fa va skratta åt det!
och Rebecka bara: your bloody cunt! haha lät lite fel o äckligt =P

Och alla vi tre tjejer hade stövlar, som vi tyckte liknar lite "hor stövlar" så vi var hor ligan CLR! haha! C=carro L = lina R =rebecka..ja det kanske ni listade ut =P

efter en timmes tid typ..åkte vi vidare till någon annan och festade där..rätt trevlig förfest! rätt mkt folk.. nya ansikten, Bra musik och så, fin lya :) efter några glas vin och lite groggar och cider så begav vi oss till Logen! jag,carro,rebecka,johan o johnny!

stannade till i Eslöv på ett gatukök, medans de andra åt där inne så stod jag o carro utanför o tramsade oss! haha gjorde bort oss in för gatuköks-chefen :P men han sa vi skulle komma och börja jobba hos han, intervju kl 11.00 på måndag! haha"

Han frågade Rebecka och dom om de skulle ha maten packat eller äta där? Rebecka svara då: "Ehh vi e rätt packade redan så vi äter här " ha ha gud va vi garva..

efter en liten bilfärd kom vi till BJÖRKA LOGE!
sjukt mkt folk! Joddla med siv skulle spela där, kan vara darför..

Vi började dansa och höll på hela kvällen :D mest inne på disco logen..hade skit roligt! lyssnade lite på joddla oxå.. och ett dansbands band ute i en mini-loge! han gubben som spela peka på mig hela tiden haha

Och vi fottade oss med främlingar med..sprang ch ställde oss bredvid olika typer o tog fotto! ha ha finns bild ..

träffade en del man kännde oxå.. zander,hansson,mackan,crille & c.o var oxå där!

massa foton blev tagna! lägger upp dem jag har så länge, ska få fler av carro sen..

Efter kvällens roligheter och as garv hela tiden..körde vi hem efter 02.00 någongång.. "efterfest" hos johnny! eller "decke-fest" ha ha alla la sig i en klump i sängen, helt färdiga! haha men det var mysigt :P

jag o carro lekte med barn leksakerna i rummet bredvid! haha hon red en häst och jag körde en mini bil! ha ha.. alltid något tramsigt ska vi hitta på..filmade det med! ha ha så jävla kul!

Kom hem till my bed vid 06.00 tiden sjuukt trött !

Jobbat idag 16-21, var inte männska! ha ha tror d syntes.. tur det var söndag..jobbade bara med patrik hela kvällen.. så lugnt , han brydde sig ju inte att ja var super bakis hehe.. vi beställde kebab pizza o käka.. det var ju gott & trevligt!

Nu är jag trött ska slänga mej i sängen! Imorgon e det en ny vecka igen!

// Laiiner






Kolla vart Lina fick sin stämpel!! haha dumma insläpnings-mann :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback