2 days left!

av praktiken! sen är det helg och då kommer carro då ska det festas :D skoj!!
sen är det tillbaka till allvaret igen (skolan) aja, det ska väl gå bra..har ia.f fina omdömen och full närvaro att komma dit med! :-)

Idag slutade vi 15.30 efter att haft ett långt möte, tråkigt att lyssna på...

men efteråt kom johan och mötte upp mig i stan, han kännde sig somrig, gick i shorts! haha lite kallt kanske :P men solen lös och det var skit najs! köpte en present till carro, som hon ska få i helgen.. hon har med fyllt år ju..marsian ;)

Innan idag hade vi en utevistelse på praktien..då visade min handledare mig lite mysiga parker längs nissan strand och små gå gator men kullersten med affärer och mysiga cafèer ja inte sett innan :) och hon berättade lite om halmstads historia.. och visade halmstads äldsta hus..från 1800talet någon gång.. rätt skabbigt utvändigt,men titta man in såg man de gammla spisarna och  de stora golv listerna och de as gammla tapeterna, så coolt!! såg ut som ett litet dock hus! och baksidan var en liten trdägård med spannar från förr och sån man pumpade ut vatten från..och man såg där varit en höns gård.. spänannde...

sen såg jag att en affär öppnat i stan som jag sett i tidningar, velat åka dit länge men trodde inte den skulle öppna här!! EUROSKO! skit fräcka skor!!!

man vill knappt vara inne i sånt här väder, nu får man ta och göra något!


Grattis till Mikaela, 21 år idag! , vi måste ses snart! <3



Trevlig  fortsättning på onsdags kvällen!*


Kommentarer
Postat av: Sis

Eurosko har funnits i halmstad ett bra tag, på Eurostop sen jag flyttade hit iaf=)

2009-04-01 @ 22:52:31
Postat av: Sis

Eurosko har funnits i Halmstad ett bra tag, iallafall på Eurostop sen jag flyttade hit!=)

2009-04-01 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback