Fröken Hörby på besök!

Igår var jag då ledig, och hade Elin på besök!

hämtade upp henne kl 11.00 på stationen.. hon hade sin vovve med sej.. vi körde hem och lämnade hennes grejer, sen begav vi oss till stan! hungriga som vi var så åt vi varsin god baguette och kaka på cafè skånskan,trevligt..

sen handlade vi lite oxå.. jag hade ett present kort på skor, så då handlade jag ett par sandaler.. sen hade jag present check på H&M där handlade jag en ansiktsmask, en vit eye-liner och en body spray från hello kitty, lukta godis =)

.... sen åkte vi hem och tog det lite lugnt.. sen blev det ÖSTRASTRANDEN vi gick en lång promenad där med hennes hund och käka glass =) mkt trevligt att ha henne här!

.. vi var hemma vid 18.00 igen då lagade vi mat... vi båda gillar nyttig mat så det blev: bulgur ris med lök,paprika och olja och vitlök i... och sen stekte vi quorn fileer i salt,peppar och citronpeppar.. skit gott blev det! vi gilar det mesta i livet som e likadant så, haha lite själsfränder .

kvällen spenderades sedan framför tv:n... drack gott te och åt neger bullar! kollade på BALLAR AV STÅL

Idag började jag 08.30, elin åkte med tåget hem då, tråkigt :(


Hoppas vi ses snart igen! :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback