Glad påsk!

Snart är det påsk.. och jag ska åka ner... ska fixa håret i malmö på fredag, sen stannar jag i helgen.. börjar inte skolan igen sen förens på tisdag... Imorgon går jag till kl 12.. sen ska jag till vallås äldre boende kl 13 på delegerings kurs.. så man kan ge mediciner och få jobb...

fått några påsk kort idag! tack =) skickade några idag jag med...

Idag hade vi förflyttnings teknik för sista gången, tror jag kan det rätt bra nu..rätt roligt att lära sig... och skit bra att lära sig stå rätt och allt..

slutade vid 12 idag.. sen var det bara raka vägen hem och göra läxor.. gjort två redan har en kvar... drygt med massa plugg..
sen har jag lagat lunch här hemma med, och tvättar för fullt.. varit inom försäkrings kassan..

ja jag har hunnit med ett och annat.. hämtade ut mina gardiner till sovrummet med.. det blev nog rätt bra...

nyss städat til lille max, han hade stökat ner något fruktansvärt!
-
träning ikväll! styrka.. ska väl dra vid 18-19 tiden..

BTW fick ett påskägg och ett kort av syster igår =) gott!



Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback