Helg på Kornhillsvägen !

...helgen har varit lugn men ändå inte... vi stor handlade igår,... fy fan.. vilken summa vi var uppe i.. men nu ska vi inte behöva handla på ia.f 2 veckor...

åkte till flygstaden och till WILLYS.
Bra priser där tycker jag,sen efter det åkte vi till BILTEMA och handlade lite nödvändigt... Och vi skulle handla en grill men hittade bara skrangligt mög, så ska se om vi hittar någon b'ättre, man vill ju grilla nu när vädret tillåter. Fast vi inte hittade en grill igår så blev det god mat ändå :) jag stekte fläskfile i massa goda kryddor och gjorde pommes + en god sallad och bearnaies sås till det! sjuuukt gott :) och sen ett vitlökts bröd till....

sen åt vi lite godis och kollade på Robinson och jag vet vad du gjorde förra lördagen.. rätt skojiga program, faktiskt...

Skönt nu när kylen e full, handlade massa goda pålägg och sallad ,fyllde frysen och skafferiet... och jag hittade massa coola frukter, ja täntke gör en god sallad på ikväll.. stjärnfrukter och pitaya och pepino och fysalis.. och jordgubbar då :) mmm...

.. Nu står Johan och diskar och jag håller på att göra en kyckling sallad!


ledig imorgon- men då blir det massa plugg.. 2 prov på tis :(


Pusshaaajjjjj

frukterna :)         Hittade ett gott te på ICA MAXI, så gott med te!

fin fina middagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback