Himma i skåneland!

helgen har varit underbar... skönt o komma hem igen,. saknar skåne,höör och alla vänner!!!
där e så fruktansvärt fint ute på landet när våren/sommaren kommer... man gick o njöt av gösseldoften :)

..körde ner på fredag morgon, direkt in till malmö och fixade håret hos molly! slingade och klippte.. blev nöjd, skönt och bli fin i håret igen!

åkte hem till pappa och julia sen :) åt lite påsk mat med pappa... sen på kvällen åkte jag ut till sätofta och träffade Therese och carro o hansson! satt och drack o kollade på johans glans :) mkt trevligt!

på lördagen åkte jag ut till rebecka, vi gick lång runda i skogen och ute på fälten! så himmla fint! sen fikade vi lite och så... <3

på kvällen sen blev det en sväng till hässleholm och lund.. och väl i hässleholm skulle ja hälsa på mikaela hade ja tänkt, men hon va ikke hemma :(

var jätte trött på kvällen sen, så deckade rätt fort i sängen i mitt gammla goa rum...

söndagen då- blev lite ford- fixning! körde ut till johans verkstad i stehag, vi bytte motor olja (jag gjorde, lärde mig allt om motor huvud grejerna, nästan ) fyllde på spolar vätska o vatten o lite så... och JAG fick skruva under bilen , för att tömma ut gammal olja haha.. fick fläckar på skorna :(

sen var han som ny!

sen åkte jag hem till Elli, vi gick säbytorps rundan, kolla på hästar =) mysigt.. sen kollade vi film.. <3

nästan lyckats träffa alla mina, =)

Måndagen då, sista dagen nere.. fika-träff i höör city :P jag,carro,rebecka och fröken tamas käkade på boijertz! mkt flams o trams! sen gick vi en runda i byn och satte oss vid ank sjön! ¨åt snus klubbor o njöt i solen :)

sen åkte vi till wonnes present affär ute i norra rörum, hade ett present kort där, jag fick av johans mamma! så fina grejer! massa gammel dags och änglar o sånt.. mysigt =)

för min del blev det: en rosa blommig kopp, värme ljus behållare med diamanter, en mönstrig porslin tallrik med ett ljus och pärl halsband runt om och sen ett svart hjärta med krok.. ville handla mkt mer!

sen på kvällen var det mot halmstad igen.. blir städning i helgen, här e rätt mögigt =/

Ikväll har jag gått bredvid på vallås äldreboende, gick bra.. var faktiskt trevligt! ska gå där imon med..7-14.. sen är det en arbets intervju i båstad!

godnatt!



kolla på grodan jag o rebecka hittade----->

Kommentarer
Postat av: ia

aw ja lovar att komma så fort jag har fixat pengar! Har noll spänn :( men har jobbat lite på skolan i närheten nu lite så blir kanske lite slantar av d! JA det vill jag! Hur söker jag dit? vad måste man ha för betyg o så? har ju inte dem bästa :/ pusselipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback