Underbart väder!

sitter här i lhg har nyss ätit!

är ledig nu tills tisdag..skönt =) igår slutade man kl 12.00, då stack jag och johan ner till tylösand, och gick en runda och satte oss på en klippa och solade.. så skönt! fast jag som är så frusen av mig tar det lugnt med att klä av mig för mkt nu!

handlade ny mat också... tar slut så jävla snabbt, pengarna går ju bara till det känns det som :(

åt tacos igår, mkt gott! satt dock inne å åt...

Idag vaknade vi vid 8-9 tiden,lagom! började stor städa hela lägenheten.. tvätta,dammsuga,moppa golvet,ren bädda,damma och städa toaletten och tömma sopor m.m. tog nästan 2 h! men skönt!

..sen blev det en tur i golfen ( johans nye bil, han köpt nu) han behöver en bil nu när han fått jobb!

åkte till östra standen + tylösand och promenerade och köpte glass!

sen nu på kvällen stekte vi hamburgare och åt vitlöks bröd till och potatis kroketter! satt ute, så härligt! ska köpa en grill sen, så man kan grilla oxå.

råttifor (max) har oxå fått ny städat hos sig! hoppas han uppskattar det!

Nu ska jag vila magen lite, hoppas det går något bra på tv ikväll! slänger upp lite bilder, som vanligt .

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback