Mysiga- dagar!

I onsdags eftermiddag tog jag bussen mot tågstationen för att möta emmiZ! hon kom med X 2000 :) så roligt att se henne igen!!! det var nog ett halvår sedan vi sågs...

På Kvällen sen tog vi bara det lugnt, lagade Wok med quorn bitar och cocos mjölk & citronsaft ! riktigt gott!
sen fick hon presenterna ja köpt till henne, för hon har ju fyllt 20! sen kollade vi bara på Tv och tog det lugnt, åt lite godis... och drack massa te!

På torsdagen sen så gick vi upp och käka frukost, sen var det dags att ta bussen till city! Det var riktigt skoj! så fint väder oxå! vi gick runt i stan i ca 3 timmar, shoppade lite allt möjligt och fikade på en ute servering! åt baguetter ;) MUMS!

Jag handlade b.la : ett par jeans på REA, boyfriend jeans och en jeans kjol, pilot brillor, ett mineral puder och den nye mascaran från japan FIBER WIG! den var dyr så får se om den är så bra som de säger... Sen handlade jag oxå doft värme ljus inne på lagerhouse, diggar den affären asså finns så coola grejer....

Innan vi tog bussen hem begav vi oss in på hemköp för att handla kex och ost och frukt till vår ost/vin kväll :-)

När vi kom hem lagade vi panncakes :) med bär och sirap över.,. gott gott i gottgott! :P Och hade även lite spa, med ansiktsmasker .


Kvällen sen kollade vi på film och åt gott! Tog bara 2 glas vin så blev inte fulla driekt, johan var inte direkt med på vår ost/vin kväll, han satt mest med  och kollade film , käka lite och drack cola :P sen kröp han och la sig tidigare för han skulle ju jobba!


Nu har min kära emma åkt hemmåt mot skåne igen..lite trist känns det, men hoppas vi ses snart igen! Nu ska jag mysa lite med min lille Tindra <3


TACK FÖR TREVLIGA DAYS, FUCKING JÖNSSON ;) , Fick även en present av henne , en receptbok på Brunch.. hehe det som är så gott, en liten inflyttnings present!





Kommentarer
Postat av: fucking emmiZ

heeej snyggo! tack för en supermysig minihelg :) hade så kul, och tack för paketen :) lycklig emmis! :)HAHA, johan + ost+ vin = SANT!!! saknar dig redan, massa pussar och hjärtan!! <3

2009-08-29 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback