sol igen?

vädret e verkligen skummt...
växkar från åska och ösregn till sol.. fast vinden är kall...
Idag gick jag upp ganska tidigt, för att sticka o träna! cyklade hem till sis , sen cyklade vi därifrån till gymmet.. minst 1 halvtimme cykelväg.. sen tränade vi i ca 1,5 h.. så idag känner man sig hälsosam! Efter gymmet handlade jag lite till vår utfykt imorgon! 08.35 går tåget mot köpenhamn, ska strosa runder där hela dagen och ha det mýsigt... Jag å johan.

Jag handlade baguette bröd och räksallad, tänkte göra egna baguetter:) och ett paket kex och nektariner och Mer-dricka :) blir nog bra... sen äter vi på restaurang i köpenhamn på kvällen sen.. får se om man hittar något skoj i nån affär.. men ska inte shoppa loss direkt...Skönt och komma utomlands en stund!


.. nu ska jag pyssla lite med diverse... ha en fortsatt trevlig,solig onsdag!


*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback