Sol!

Idag är det faktiskt sol, fast det bidde inget hav idag,visste inte det var så varmt förens jag kom ut för att hämta min cykel.. det var dags för ett tränings pass med syrran .. så cyklade till henne,sen hade vi följde till gymmet! flåsandes och svettandes! shit va varmt asså... I Lördes tränade vi oxå! flitigt!

Åt lite "lunch" när jag kom hem, blev ett ägg, två mackor och en bit melon, hade inget roligare i frysen/kylen....

Slängt in en maskin tvätt nu, shit vad snabbt det blir tvätt asså!

I övermorgon kommer Emmis :) ska bli skoj! hon stannar över till fredag morgon! vi ska fika i stan å shoppa lite kanske ;) visa henne runt lite... och sen blir det nog film och mys med en kopp te på kvällen! <3 Hon fyller år idag! GRATTIS!!!


I morgon ska jag en liten sväng på stan och till ungdomsmottagningen, dags för nya piller!


Hämtade ut ett paket från H&M igår detta var det  som fanns ;)





=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback