Helg i höör..

Var nere i skåne ihelgen för er som inte vet .skönt.. var super stressad över allt.. skolan o pengar mest!! hade magkatärr och mådde skit :( så behövde koppla av!!! tog kisen med oss:) så hon fick se höör! först stannade vi hos johans föräldrar, fick hon vara där, blyg i början men sen gick det bra! vi blev bjudna på god fläskkaré med potatis och brun sås och god sallad! medans johan och hans bror skruva på bilen på kvällen/natten satt ja o åsa uppe och snacka skit =P

på lördagen sen hade jag med min tindra hem, hon kände sig hemma tätt fort, gick i lådan och åt av julias matskålar hehe.. hon blev lite rädd när hon träffa pappa o julia dock.. hon reste ragg och julia tyckte hon var löjlig haha lägger upp en bild, fotta henne i smyg! min söta duktiga kise!

på kvällen sen träffa jag rebecka, vi åt pizza på Elan och kollade film... skön slappe kväll!

Träffade carro oxå, innan på dagen..men vi mötte henne sen oxå i byn i hemtjänst bilen! ahahah...;)

söndagen- kollade disney film med carro :) busade med min kise.. sen körde vi hem, åt på mc donalds på vägen! mmm! längesen..

Träffa pappa en snabbis, han var borta mestadels av tiden medans ja var hemma nästan hela tiden...missade julskyltningen i höör, men var tvugna att köra hemmåt! handlade med oss massa mat från city gross på vägen hem.,.


lägger upp lite bilder... ingen lugn helg nu som kommer, utan praktik :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback