helgen i h-staden

har bestått av praktik! har gått väldigt fort faktiskt..en vecka avklarad, har inte hunnit med! men är nog inte så tråkigt om tiden går fort :p finns ju alltid o göra, vi hjälps åt med upptagningar och läggningar samt toalett besök.. och fixa kaffe, duka till mat, servera mat, tvätta deras kläder och så vidare...jag har ju jobbat med detta innan så jag kan det ju... dementa är väl det man jobbat med mest.

Eller ja fast psykiskt sjuka o missbrukare har ja gjort lika mycke... har redan kommit in i rutinerna nästan, skönt! finns inte så mycke o lära mig om detta just nu för kan de ju...hade kunnat köra mitt eget race där o börja jobba där nu men man e  ju elev så måste gå med handledaren för det mesta. Fast jag gör mycke själv :P

Har lite mer kontakt med handledaren nu än i början.. känns oxå skönt.

I fredags var jag ledig! då tog jag bussen till carlkuylenstjenas väg till emma och janne :-) bjöds på soppa och ädelost snittar! blev gott sis ;) sen lussekatter och pepparkakor samt glögg till IDOL!!! jag,emma och linda jublade när idol resultatet var klart! calle och erik är ju klokrena! skönt att tove åkte! gilla inte henne...

säger HEJA CALLE!!!!! :) skåning såklart ;)


Idag fick jag sluta redan 14.00  skönt, så cyklade hemåt och nu ska jag strax laga mat, fast måste slita mig ifrån min gosiga kise!!! <3

Imorgon ska jag slinga håret! det var snart 6 månader sedan :S haha herregud, aldrig hänt förr.. men e man pank så e man tyvärr... ska nog bli en förändring.. ni får se i såfall :)


Puss på er*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback