Julbak!

I helgen har jag varit ledig, skönt =) slutade 15 i fredags sen börjar jag inte förens kl 14 imorgon! skönt, tre dagars sovmorgon ;-)

Igår så var johan också hemma, inte alltid han är det... så då passa vi på att äta lite julmat tillsammans och baka! vi bakade lussekatter ( tog en evighet, inget man gärna gör ofta) bakade pepparkakor :P gud vad gott det är med deg asså :P

sen lagade vi mat! johan stod för julskinkan och jag rullade köttbullar och stekte korv! sen gjorde jag min goda räkröra med mmm! sen hade vi sill,ägg,rödbetsallad,senap,kex m ost och vörtbröd ja typ det vanliga.. förutom janssons frestelse!


var jätte gott! drack vin och cider till och bara tog det lugnt...


blev rätt trötta så blev ändå en rätt tidigt sänggång... Nu ska jag äta lite rester av maten och lägga mig i soffan och njuta av att vara ledig.


hejhej



och en liten katt som var så trött igår, eller rent av sur för hon inte fick delta :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback