Julhelgen *

Julhelgen firades ju nere i skåne.. efter skolan den 22 drog jag hem snabbt som attan och packade ner kläder o julklappar och djuren =)) sen när johan kom hem körde vi! skönt att komma hem lite! hade gjort undan mina läxor innan så slapp det ia.f...

lillejul- kom farmor, vi åt bakpotatis med räksallad( vilken jag gjorde) mkt gott! sen stack jag bort till johans mormor o morfar där de firade jul jag fick fina paket när jag kom dit : ) av hans mormor fick jag fina julgrans kulor de köpt på köpenhamns julmarknad! och fick även den dagen klapp av hans föräldrar! en jätte fin rund lampa, har en svart sån redan, denna var vit =) jätte fin att ha i fönstret... sen så fick jag Pandora berlocker till mitt pandora armband.. en liten handväska och en ängel, jätte söta :) blev glad .

sen på julafton- åkte vi till mormor och morfar, jag pappa,emma och johan! åt god mat (älskar mormors mat) julmat var det då förståss.. o massa julgodis och gröt =) kollade kalla anka och lite fimer på tv sen..- och öppnade klappar ;) det kan man aldrig bli för stor för att längta till.

kan berätta b.la vad jag fått:

Av pappa- pengar,choklad och en grytvante
Av syster- ett hjärta i keramik+ en badbomb och en tvål som luktade marsipan fån Lush
Av mormor&morfar- pengar+ en stor merci choklad ask! MUMS!
Av johan- också en berlock till mitt armband
Av carro- body lotion,bodyshower,en ansiktsmask i choklad och ett fint armband
Av rebecka-svarta och vita ljus lyktor med glitter
Av Eleonore- glans spray headrush från TIGI

Träffade ju givetvis mina söta vänner när jag var nere med, så vi kunde byta klappar =) träffade inte alla dock, men så blir det ju...


Jag promenerade , kollade filmer och åt god mat när jag var nere, skön och välbehövlig vila .
körde hem sent den 27:e,. var på middag hos johans föräldrar, åt jätte god fläksfile med ungsbakad potatis och brun sås och god melon sallad och päron i ugnen med after eight över till eftgerrätt . Fick en liten skydds ängel att ha i ett halsband av hans mamma :-)

När vi väl körde hem var vi inte hemma förens vid 00.00 :S blev så sent! och hade massa packning i bilen och djur burar, och katten kissade på sig och chinchillan rymde ut buren!! kalabalik! fick tag i han sen och fick laga buren och fylla på nytt hö o.sv och tvätta en kissig katt :S mitt i natten! somnade inte förens efter 02.00 fy fasen vad jag var trött på morgonen då det var skola!

men men.. packade upp klappar och kläder och så gjorde vi dagen efter

lägger upp lite bilder på klapparna och lite av julen, kommer fler bilder senare...

Min älskade katt trivdes så bra hemma, hon hade ett helt hus och leka i =) och en julgran med massa skoj i! lekte med julia och zorro, dom tyckte hon var liten o dryg men hon var så glad för dem! och hon var på så mysigt humör, nu är hon lite lessen...=(


GOTT NYTT ÅR BTW!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback