Praktiken e över!

tre veckor har kännts som kanske en! helt sjukt, men är nog för man har kunnat gå mer sjävlständig, så då har tiden gått, annars inom hemtjänsten tex går man inte in till folk utan sin handledare, för är mycke med nycklar o så.. det är det inte här på boende, bara att knacka o gå in..och allt finns under samma tak..tvätten och köket o ja rummen.. så man har varit som en i personalen, gjort samma som dem.. och har fått en bra bredvigång om man ska vara timsntälld sen, hade nog kunnat tänka mig det..väldigt lugnt på denna avd , skönt!

fick kramar när jag skulle hem och massa lycka till=) så snälla de flesta där e faktiskt! och min handledare satt högsta betyg så det var skoj! och en gullig kommentar faktiskt...


nu är ja ledig imorgon och ska bara vila ut mig, skola måndag igen :( och måste plugga i morgon med kom  jag på :(


trevlig lördag!*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback