en skolvecka till avslutad!

hejhej allesammans!
denna veckan har vi mer eller mindre gått till 12.00 alla dagar, såå skönt! får mer gjort om dagarna då..kunnat åka hem och göra läxorna o arbetena tidigt! och sen på kvällen laga mat i lugn och ro och tvätta och så...

Jag och johan har somnat nån liten runda också när ja kommit hem =P det e ju så skönt att sova!

denna veckan har vi gjort massa praktiskt i skolan...

vi tränade lyfttekniker här på vallås sjukhem, jag har ju bara 1 min dit, soft :) nära & bra hem!

sen igår matade vi varandra och gick igenom vätse intag och om uttorkning och lite så... sen tog vi blodtryck på varandra och lärde oss ta pulsen, och lärde oss om olika värden och sånt.. mycket intressant.. det e sjukhus delen jag tycker e roligast!

att lära sig om gammla är inte så intressant faktiskt =P

idag är det fredag! jag o min lille kille ligger o myset framför tvn , lagade kyckling innan, gott!

höll på att nästan krocka igen innan idag! en buss körde ut framför oss i vårt körfält på en 70 väg, johan fick tvärnita, shit vi trodde nog både det skulle hända gen :S hade varit pricket över i:et eller ngt.. sån j*vla otur...usch jobbigt att alltid behöva vara så spänd när man sitter i en bil´! :(

Trevlig helg mina vänner, saknar er! mina skåne pågar & töser! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback