Skåne-trip!

God kväll halland!

tycker bara dagarna pyser iväg, snart helg igen och det var nyss helg!

Innan förra helgen stor handlade jag o Joghn, handlade as mkt god mat och massa pålägg =) hela kylen blev propp full =D

.. sen på lördag dag begav vi oss hemmåt! datorn gick i paj så vi lämnade den hos en kompis till johan, han lyckades laga den! fast fick formatera alla hårdddiskar så alla bilder och diverse är borta :`(

jag åkte hem till pappa sen, åt middag och lite så..fick äntligen träffa min kise igen!!!! naw lille julia!

sen på kvällen åkte jag o johan hem till lövendahl (laxen) kallar han laxen för han tog in på hotell laxen här när han besökte oss, haha en gammal flykting förläggning, han e ball :P

dom drack en hel del, men inte jag... blev en tripp ner till luckys! träffa månag nära & kära :) trevligt som alltid!

söndagen spenderades någon timme på NovaLund! köpte en fin kosta boda skål på inspiration, för presentkortet ja fick av mina vänner nä'r jag skulle flytta...

sen käka vi på Mc donlads och så... kolla på Gina, så sjukt mkt fint där alltid!!!!

trippen hit var jobbig, benen krampade och händerna domnade, från efter olyckan..as jobbigt!!!!! :(

Men det var trevligt att se lilla höör igen*

Pussar Laiiner :-)



Kommentarer
Postat av: carro

åå vad tråkigt, alla bilder borta? sånt man kan böla för fan haha. du hade ju sjukt många.. jag får fan nt missa nästa gång du hälsar på, vill ju oxå träffa julia:) haha.

2009-02-26 @ 18:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback