Fredag med Tö-väder!

Igår jobbade jag.. skulle eg jobba 8-16.,men dom rindge mig vid 06.00 och ville jag skulle komma tidigare, jobbigt :/ hahah! men skit samma.. skulle ju ändå jobba så.. gick bra på jobbet..var lugnt.. o god mat o kakor som vanligt på en fredag! haha!

sa hejdå till en hel del, fick kramar och klappar på axlen, önska mig lycka till m.m. de flesta tyckte det var skit bra av mig detta.. men vissa är visst lite bittra... men men skit i det! jag gör ju verkligen en förändring o tar tag mitt liv! flyttar hemmifrån och ska börja plugga!

Igår kväll kom carro och rebecka o hämtade mig vid 19...Jag hade ingen aning om vart vi skulle.. men vi hamnade på torggatan nio ihöör! lite avsked fest för mig: ) blev bjuden på mat och efterrätt och massa vin och drinkar! tusen tack! :D:D

Jag käkade: en lyxburgare m nachos med två olika dippor och sallad.. och sen kladdkaka till efterrätt med grädde och frukter :)

det var nästan hela gänget..carro,therese.johanna,hansson,niklas,rebecka och zander..och senare kom sebbe och hans tjej!

jag fick en PRESENT oxå! ett presentkort på Inspiration! en affär med skit fina inrednings och köks saker :-) Tack alla!

var en mysig och trevlig käll igår!

Ikväll blir det middag hemma hos svärmor & svärfar =P

Puss puss smurfar!

min sjukt goda eftererätt!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback