Friday!

Igår (fredag) ..visste man inte riktigt vad man skulle göra..alla dagar känns ju som helg nu för tiden..

men på dagen ia.f körde jag & johan till center syd.. jag handla en piercing :) och han skulle in till New Yorker och byta ett par jeans.. sen kolla vi på chinchillorna och de söta små dvärg hamstrarna igen :D:D

..På kvällen blev d bestämt mat hemma hos therese.. kebab tallrik för min del..det var jag,carro,therese,johanna,crille & niklas.. all drack utom jag , jag körde...

satt där hemma ett tag o hade det trevligt! sen stack vi ner till T9, puben i höör!

sen kom hansson,sebbe,zander mfl oxå! jätte skoj! Vi satt och drog skämt och tramsade och skrattade som vanligt! sånna härliga människor.Något av det jag kommer sakna mest, vara med dom!!!!

Men kommer ner så ofta jag kan :-)

sen blev det efter fest hos crille.. ha ha lyssna på gammla låtar o så.. jag höll på och decka, efter ja kört hem alla sen var klockan mer än 03.00.. så det var skönt att sova sen! ;D

trevlig helg!*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback