mys dag:-)

IGÅR var det jobb på schemat.. var trettondagen, så röd dag och extra pengar :) var lugnt på stället, vi jobbade ju som om det var helg... fick en skiva inspelad! haha en ny patient var lide frälst i mig och han har en musikanläggning på sitt rum, han var skit grym! så har en skiva med mig nu ;) hi hi fast det är bara 1 låt!

Idag sken solen när jag vaknade! såå skönt =D skulle träffa elli, vi skulle fika! så vi vandrade upp till byn i de härliga vädret..tog en smörgås bakelse på cafeet! o snacka strunt! alltid så mys att ses...

sen gick vi en promenad och köpte smycken till mej, hade ett presentkort på 500:- på Urmakaren.. handla ett skit fint halsband med tillhörande örhängen.. + 2 andra örhängen :)

sen gick vi hem till mej.. lyssna lite musik , sen byta jag om till träningskläder, för vi skulle gymma! stack ner till gymmet och vi var där nog 2timmar..stog på cross trainern i 20 min! (svettigt!!) häromdagen stod jag faktiskt där 30 min!!! =P och sen körde styrka resten av tiden härligt :)

sen nu har jag käkat middag! var jätte hungrig!

pappa har tagit hem massa flytt lådor nu, så dags att packa snart!!!

Jobb i morgon 12-21

-Helgen blir det att umgås med vännerna ,sista helgen nere nu ju..får se vad som står på spel :)



Mina smycken :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback