Höör för en kväll!

Igår åkte jag ju ner till Höör, efter jag bytat om och fixat lite hemma.. var så sjukt svettigt att köra bil :S men man ska inte klaga vädret ser ju tyvärr ut att bli sämre!!

När jag kom hem till pappa var johan redan där... vi satte oss ner och tog det lugnt i trädgården en stund, så lugnt och tyst och fridfullt, jämfört med här! men som huset ser ut och trädgården! hhahah! helt rutett utvändigt,vi skämta om det men det är ju inte kul egentligen, dem som ska fixa huset skiter ju i det..

Vi beställde varsin pizza, pappa betala :) johan och pappa drack lite öl och tog någon snaps, men jag hade ont i huvudet så höll mig till vatten. satt ute hela kvällen skönt! och pratade om allt möjligt, jag berä'ttade om mitt psyko jobb och ja vissa saker låter ju sjukt kul :P


fader berättade om sina fester på senaste, han hade haft fest hemma på midsommar och grillfest på jobbet förra veckan, ja han verkade ha kul ia.f..


sen berättade han om sin lumpen tid, han saknade det.. för vi såg han löjlige stig helmers film som handlar om ett gäng som gör lumpen, det var därför vi kom in på det..johan har inte tagit lumpen, men han ville egentligen!


*Träffade Lilla julia oxå såklart :) sov med henne sen på natten, så mysigt, hon låg i famn :D älskade lilla kise...


körde hem runt 11.00 idag , körde inom Boijertz och köpte jordgubbs wienebröd och varsin god baguette till fika :) vi tänkte våldgästa stranden sen, men det är molnigt nu :S får se om vi åker ut och lyssnar på lite band på after beachen lite senare...



jobb imorgon 08.15-16.45




En bild på vårt kära pågatåg i skåne ;)





Kommentarer
Postat av: Säs

Haha ja vilket ruckel det är han bor i egentligen! Kul att ni umgicks lite med fader. Gör nog honom glad!=) Var ni något på after beach? Vi måste ses snart sissy! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback