Jobb och en aktiv helg!

snart löning btw!! åååh behövs verkligen!!!!

.. Jobbar o jobbar och har mej, det går fort.bra- sjuksköterskorna är så coola,man garvar ihjäl sig! haha skit fräcka e dem! :P lika skumma typer till både utseendet o beteendet men kul med sånna udda människor i tillvaron=)


annars har jag varit ledig i helgen...

I fredes drog jag till stranden efter jobbet slutade kl 13.00 stekte lite grann :)

sen lagade jag lite mat sen framemot kvällen så körde johan till höör, och jag tog mina skor och promenerade hem till emma! tog typ 30 min..- sov över där, snackade o hade det trevligt =) sov gott, sen åt vi en god frukost och begav oss till gymmet, gåendes med.. och det började spö regna :/ fy fan så blöta vi var när vi kom fram!! men men.. tränade vårt vanliga pass,sen gick vi hem igen, käkade soja burgare til lunch gott :) sen gick jag hemmåt till vallås igen, och inom ICA för att handla lite mat, usch vilka tunga kassar :( fick stanna emellean åt för såå tungt!!! och folk bara glodde, lixom ursäka?? hjälp till istället för å glo!
var svettig när jag väl var hemma, mkt motion under två dagar :)najs! idag har jag varit i stan och gjort ett ärende, sen tagit det lugnt o slappat.. ledig i morgon  med, då blir det träning med sis bl.a!

natti natti *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback