jobbat!

Idag har jag jobbat... till kl 13... det passet är ganska tufft, där är och göra hela tiden på våning 1...
har städat överallt i huset idag... och fixat med middag och disk, delat mediciner, gett sprutor m.m. tiden har gått fort och nu e jag ju klar!

ska ner till Höör strax, lämna pappas bil..sen får vi se när vi åker hem igen..  Lilla Höör <3

I går på jobb var där en tjej som var totalt knäpp, hon fick för sig hon vägde 12,6 kilo! vågen visade fel för hon hade något under vågen.. och hon kanske väger 80 kg egentligen, så fick hon för sig hon skulle dö, så hon skulle till sjukhuset..hon skrek och gårma och tjatade, så sjukt otrevlig i munn alltid den tjejen, men men hon fick till sist ringa men vi lade oss inte i! bara skämdes över att hon ringde och sa att hon var 26 år och var 1,65 och vägde 12,6 kilo! hahah undra vad de tänkte som svara...  är hon riktigt riktig eller? svar: nej :P sem drog hon upp att hon blivit våldtagen och hade hjärnhinneinflammation m.m. haha ja shiet, och jag har skrattat hela dagen idag åt allt, fast vissa saker bara varit jobbiga, men är helt trött..på det stället finns många galningar, men så är det på de flesta psyk ställena.. är de inte galna och uppjagade så är det arga och ska slåss eller pratar med sina "osynliga vänner" schizofreni då...men jag trivs ganska bra med att jobba med det iaf =P



lägger upp bild på min outfit idag, de röda shortsen köpte jag på Gina i våras =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback