Mormor mys !

I onsdags och torsdags var jag ledig! så jag tog min packning och körde ner mot eslöv onsdag morgon vid 09.00 tiden! skulle först inom Molly och fixa nya slingor! blev bra :) skönt med lite uppfräschning!


sen körde jag hem till Mormor o Morfar till deras nya lägenhet! köpte med mig ett litet kort och choklad! man e så uppskattad när man kommer! bjöds på god mat, lax med romsås:) och kakor till fika! vi snackade och kollade på tv och hade det trevligt.. smög över till moster en sväng med, var längesedan!

sen på torsdagen var jag o mormor ute och promenerade lite , sen bjöds det på god biff med stekt potatis till middag och givetvis kakor och choklad till fika ;P gick upp ganska tidigt vid 9.30... ville prata med mormor så mkt som möjligt!


tog det lugnt dessa två dagarna, behövdes! så skönt att komma bort lite... Nu ska jag strax iväg till jobbet, jobbar till 21,15



see ya!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback