Power walk!

Idag är jag ledig! varit ute på en power walk i det härliga vädret i 1 timme! hittade ett motions spår här på kornhill, ledde ganska långt bort man kom på en bro över motorvägen, men där var mkt skog hela tiden, så mysigt =) träffade på en hare och en ekorre bland annat :D!!


jätte skönt att komma ut, annars har jag bara tvättat lite idag... tränade på gymmet igår med sis, blev så trött så deckade på sängen tidigt!


Ikväll efter johan slutat jobbet ska vi ut till RUSTA för att se om jag hittar en liten kattlåda till min kise!!

min efterlängtade kattunge ska vi hämta till helgen!!! hon är kolsvart med blå ögon:) Tindra ska hon få heta!


BTW...Har syndat och betällt höst kläder + stövletter från HM! älskar höst kläderna o dess färger!!!! men har lagt paketet så det kommer i slutet av aug i stället. Då får jag ju både lite lön + mitt csn....


Nu  i sommar får man se vad man kan hitta på.. inte gjort så mkt än så länge, mest varit på stranden, festat på tylö och hälsat på i höör hos vänner och mormor& morfar...  har ju lite semester snart... då ska ia.f jag och johan över till köpenhamn, kolla affärer´och äta gott! vill gärna åka båt över...


och liseberg ska oxå inplaneras i år! och en tur ridning på islands hästar med sis!


Nu har jag denna veckan kvar +nästa sen är jag fri 3 veckor innan skoldags!


då ska jag njuta! och hoppas på mkt sol& bad!


hejdå för denna gången! =))





 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback