Midsommar-09 ¨~*~~

God dag!

Helgen har varit bra, var ju midsommar:-) och jag var ledig!
Lövendahl "laxen" och Rebecka körde upp hit på fredag dag... kom hit med massa mat och tårta m.m. :) rebecka hade gjort egna köttbullar! så gott! 
Jag och rebecka granerade tårtan på dagen... sen åt vi middagen framemot kvällen.. vädret var inte så bra, men på eftermiddagen började de bli soligt, så då tog vi rebeckas kubb spel och gick ut för att spela =) hittade en bra gräs plan! och mitt lag vann båda gångerna :D hihi spelade första rundan med min mann och den andra med rebecka.. vi drack cider och hade det trevligt ute i solen!

sen gick vi in och lagade maten! mmm! så himmla gott med sådan mat! lägger upp bild på vad som innfanns på vårt buffè bord ;) jag o rebecka dukade fint oxå!

sen snapsade vi till maten och drack vin,cider och öl...

kollade på tv en stund och gjorde oss fina för kvällen.. sen tog vi bussen in till stan vid 22.00 tiden.., satt på Bulls pub en stund och drack varsin drink sen gick vi vidare till club moon, där var så himmla trångt och dålig musik så vi gick efter 1,5 timme! sen tog vi bussen hem igen, kom billigt undan!! najs.. bussarna slutar gå vid 02 tror jag, så åker man hem innan så funkar det, men annars får man hitta någon  taxi...



... sov länge på lördagen, blev midsommar mat till frulle.. gott!


Det var en trevlig kväll!


slänger upp lite pics .-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback