Östra Stranden i Halmstad...

Nu är jag ledig två dagar skönt! jobbade ju hela helgen! varit vid stranden idag och stekt =) skönt! köpte med mig en sallad och en persika o mumsade på....


såå fruktansvärt varmt, närmre 30 grader-..och solen tar!! såg nu när jag kom hem att jag inte är vit längre för fem öre.. brun/röd på hela kroppen...


Igår slutade jag kl 13.00 då körde jag direkt hem, så býtade jag om sen stack jag och johan till stranden... underbart då med, och då blev det årets första dopp :)

vi åt sedan mat på Japans pizzeria på östra stranden och köpte varsin glass vid kiosken, en mysig dag....


hoppas solen håller såhär hela sommaren! men tror dock inte det...



Imorgon blir det ju med stranden!



ciao ciao!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback