sommar,sommar!

shit vad varmt det är asså, idag är ja som en kokt kräfta i fejjan! haha usch... varit ledig idag med så jag och camilla ( en tjej från klassen) möttes på östra för att sola tsmns, fast vi hittade inte varandra först, hon är ju från sthlm och bott här lika länge som jag så vi var ganska lost... hon var visst borta vid industri på den sidan vid biltema, haha.. och vi kunde inte förklara för varandra vart vi var för vi vet ju inte vad något heter :P

men men vi träffades till sist iaf! badade o så, ljummet i vattnet idag.. camilla ska ju inte gå kvar i klassen hon ska läsa på flex... hon ska ha bebis i oktober! såg allt en liten kula på henne nu :) hon är så nervös, men jag tror nog det går bra.. trevlig tjej det dära!


Nu har jag nyss druckit lite te, är så varm så vet inte vart jag ska ta vägen!

Jobb imorgon 8.15-16.45



Puss å kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback